Napsali o nás
PODĚKOVÁNÍ ZA PODPORU A SPOLUPRÁCI
Podpořili jsme akci Skautů - Navigamus 2022
Navigamus 2022 - Skautská akce
Děkujeme za velkou vstřícnost, bezproblémový průběh a také osobní přístup všech kolegů, se kterými jsme v Delfy přišli do kontaktu. Velmi si této spolupráce
a pomoci vážíme.
SUFABU
Projekt SUFABU: Nástupnictví v rodinných firmách
Příběhy mezigeneračního předání rodinných firem: Nástupnictví sourozenců
Situace rodinných podniků a jejich nástupnických procesů se v celé Evropě liší. Některé příběhy mezigenerační výměny rodinných podniků však vykazují podobné rysy nebo se odehrály za podobných okolností.
AMSP ČR
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR
Historicky první vítězové Národní ceny ČR za kvalitu v rodinném podnikání vyhlášeni!
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR (AMSP ČR) se již 10 let věnuje tématu rodinného podnikání a sdružuje stovky rodinných firem a živností. Ve spolupráci s MPO a Radou kvality ČR, která je poradním iniciačním a koordinačním orgánem vlády, se podařilo i přes aktuální situaci způsobenou pandemií COVID 19 vyhlásit zcela nové ocenění v podobě Národní ceny ČR za kvalitu v rodinném podnikání. Dne 19. května 2021 proběhlo vyhlášení vítězů.
Krušnohor
Zpravodaj stavebního bytového družstva
Křížovka o ceny. Ve spolupráci s SBD Krušnohor jsme pro vás připravili křížovku. Zašlete tajenku do 15. 12. 2021 na e-mail tiskovy.mluvci@sbdkrusnohor.cz a zapojte se do slosování o tři ceny. Křížovku naleznete také v prosincovém vydání zpravodaje stavebního bytového družstva Krušnohor.
Krušnohorci vstoupili otevřenými dveřmi 2020 (PDF)
Na letošní akci Dny plné slev naši partneři představovali nejen moderní materiály a přípravky, ale také ukázky prací a postupů. V článku zpravodaje Krušnohor najdete prezentaci několika z nich.
Krušnohorci vstoupili otevřenými dveřmi (PDF)
Již tradičně uspořádala firma Delfy – dodavatel stavebních materiálů, sídlící v mosteckých Velebudicích – Den otevřených dveří. Akce se zúčastnilo šest firem. Ty předvedly, co umějí a nabízejí. Návštěvníci akce zvažují, zda využijí představovaného ke koupi zboží nebo objednání nabízených služeb.